istanbuldabiizmirli momysss Bence 5. Günde turp gibi olursun. Her bünye farklı tabi ama bol su içi, oturma, inadına yürü, sırtın dik şekilde. Esneme gerinme hareketi yaparız ya uykudan uyanınca, onu yap yukarıya dogru gerin. Bana çok iyi gelmişti. Geçmiş olsun🙏🏻
momysss istanbuldabiizmirli evet dik yürüyünce daha az ağrı oluyor ama xok fazla yürümüyorum :/ ama otururken de acı olması sıkıntı ben oturunca bişey hissetmem diyodum