momysss Kızlar acılarınız kaç güne dindi. Bi iyiyim bi kötüyüm bi anda yanma geliyo acı geliyo bi gidiyo 3. Gün bugün çok daraldım
momysss meltemmustafa bi acıyo bi iyi oluyorum sürekli değişiyo bunuda anlamadım aslında normalmi böyle olması
bbaskal momysss ilk 3 gün çok normal ağrı olması 1 haftaya daha iyi olursun eğer doktorun önerdiyse de mutlaka korse kullan 1 hafta sonra falan
meltemmustafa momysss bence normal sonuçta ameliyat oluyoruz ben daha kötü bekliyodum ama iyiyim çok şükür hareket etmekten çekinmeyin
esraezerr momysss bugün 17. Gün hala acıyor batıyor ama tabiki ilk hafta gibi değil ben ilk günler hele 3. Günümde katlanamıyordum 1 hafta ağladım vallahi :(
momysss esraezerr 4. Gündeyim kötüyüm bende hala bi an önce bu acı geçsin istiyorum cidden yürümek falan istemiyorum otururkende acıyo
prinkle momysss bugün bir hafta oldu tam hala dikiş yerimde ağrı var ama kendi kendime yatıp kalkabiliyorum en azından öksürmek ya da hapşurmak çok zor gülerken de ağrım oluyo yani benimki de bi 10 günü bulacak sanırım
asil15 momysss herkezde farklı oluyor sanırım 3. Olmasına rağmen 5 günde normale döndüm çok şükür tabiyki ağrılarım oldu ama öyle dayanılmaz derecede değil sürekli hareketli olmak ve banyo iyi geldi diye düşünüyorum
Semam_2026 momysss Ben iki hafta 2 sezaryenle ama ilk sezaryenle hiç ağrım yoktu bu 3 nasıl olur bilmiyorum geçmiş olsun
momysss Semam_2026 inşallah kolaylıkla atlatırsınız geçiyo zaten bi şekildede ağrı kesicileri düzenli almak lazım tam saati saatine yoksa cok acı giriyo