Aaayseeert Rabbim gönlüne ferahlık versin inşallah canım. Ben de ilk gebeliğimde 17. Haftada şüphelenilmişti de dünyam başıma yıkılmıştı sanki. Seni çok iyi anlıyorum. İnşallah ihtiyaç kalmaz ama Serklaj da korkulacak bir süreç değil. Sadece bol bol istirahat gerektiriyor ve maalesef en zoru strese hiç gelmiyor moral motivasyon çok önemli ondan bile etkileniyor. Rabbim kolaylıkla, vaktiyle sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah