yurdagulce _asellina_ lisede bir arkadaşimin ismiydi,çok güzel bir kızdı,ismi bir duyan bir daha unutmuyor,Öz Türkçe milliyetçi bir isim bence güzel ♥️Aybige de olabilir.
izguler _asellina_ çok çok güzel bir isim, Gökçe koyma niyetim var kızım olursa ama Aybala da çok güzel, aklım karışmasın 🤭🥹🥰
sibel3329 10 yıldır eşimin rehberinde Aybalam diye kayıtlı numaram. Çok güzel bi isim. Anlamı da çok güzel. 🧿💕
dilekkk06 _asellina_ _asellina_ bence çok güzel isim bilinmedik kulağa hoş geliyor ve anlamıda güzel ve artık bazı isimler kalıplaşmış olduğu için bilinmedik en iyisi bence benimde oğlum olucak aybars koyucaz hatta kuzum olursa 2.cisi aybala koyarım diye düşündüm 🙂
ruyakb Ben sevemedim böyle zorbalanmaya açık bir isim gibi bence ve kaba geldi bana ama tabiki isim konusu biraz zevk işi yine sizin içinize sinmesi önemli
ali_aybuke _asellina_ çok güzel bir isim. Bende 10+6 haftalık hamileyim kız olursa bende Aybala düşünüyorum ilk kızımın adı Aybüke onun ismine de uyumlu 🌸
DenizAda_ _asellina_ arkaşımın adı kızımın kreşten arkadaşının annesi. öyle iyi biri ki çok seviyorum karakteri 3 yıldır hayatımda 10 yıllık ardaşlarımdan daha yakındır yardım sever fesatlık yok kendi hayatıyla ilgili çocuklarıyla ilgili biri karakteri böyle. İçine sindiyse koy canım Aybala adını.