_asellina_ Kızlar ilk kızımın ismi asel lina şimdi 19 haftalık hamileyim cinsiyeti kız Aybala ismi hoşuma gitti gibi? Sizce siz olsanız ne koyardınız 🥹🤲🏻
[silindi] _asellina_ çok güzel bir isim çok beğeniyorum. Kızımın ismi önceden belli olmasaydı seçeneklerimin arasındaydı 🌸 burdan bir bebişimin kızının ismi @aybalasmom
makbule2025 _asellina_ doktorumun ismi aybala benimde çok hoşuma gidiyordu ilk kızımın ismi Asya ikinci de kız bende bi düşünmedim değil ama kızım Umay ismini çok istedi bizde onu tercih ettik 😌
_asellina_ sarilale123 ay gibi parlak ve güzel çocuk" veya “ay yüzlü, nur yüzlü çocuk” anlamlarına gelen Öz Türkçe veya Azerice kökenli bir kız ismidir. Yok estağfurullah sadece danışıyorum sizce nasıl diye daha net karar vermedik :)
_asellina_ penbe_karisi asel linayla da biraz uyumlu olsun istiyorum aslında hoş geldi bi kulağıma ♥️
sarilale123 _asellina_ anlamı çok güzel ama dediğim gibi ben bunu koyacak olsam bir isim daha eklerdim
hollyymollyy Bir tatlı kıza aybalam diye hitap etmek çok hoşş geliyor kulağa, sanırım azerice de kullanılıyor🥰 ama isim olarak bence pek tercih edilesi değil, ama tabii ki kendi fikrinizz 🥰