kaya_kaya benimkine dedim ki hocam bize yine de sezaryrn günü verecek misiniz dedi ki bebek baş aşağıda sen normal istiyorsun veremem 40 a kadar yolun var dedi ben de çok yorgunum zaten normal istiyorum diğerinden korkuyorum ama bir an önce de doğdun istiyorum 🤦🏻♀️🤷🏻♀️