Arkadaşlar kaç tane doğuramadım diye post açan varsa aynı gün veya bir gün sonra dopuma gittiler ben de deneyeyim dedim ne yaptıysam oğlumun geleceği yok rahatı yerinde galiba adaçayı içtim yürüyüş yapıyprum squat yapıyorum ılık duş ,bele sıcak su ,suya oturma , bir defa ananas suyu içtim doğum için hani danslı müzikli bir hareket var ya onu yaptım, aksak yürüyüş falan derken ancak bebeğim kanala inmiş aşağıdaymış baya doktor iki gün önce söyledi ama ara ara gelen hafid regl sancısı ve bel ağrısı ayrıca vajina kasık kemikleri ağrısı dışında hiçbir şeyim yok açıklıpkm 3-4 hafta önce bir parmak ucu kadar denmişti sonra yok dendi anlamadım var mı yok mu yani uzun bir brklryişteyim aşırı heyecanlıyım oğlumla kavuşmak için gün sayıyorum e çevremdeki herkes doğum yaptı her gün de dığurdun mu diye sorular alıyorum sağlıklı sıhhatli olsun vakti zamanında doğsun istiyorum ama ağırlaşmak kilolar cilttrki bozulmalar da psikolojimi bozdu iyice 🤷🏻♀️😄