Rabiaaa_1 minekc yarın kan vericem ya bir de dün sabah çok az kan geldi adet olucam sandım sonra olmadım test yaptım böyle
Rabiaaa_1 Siyahbeyaz_ ayy olmasın ya ne diyelim hayırlısı olsun bir tana başka marka yaptım çıkmadı onda
Rabiaaa_1 Siyahbeyaz_ amin ya yarın yazarım buraya da acile gittim ama biz acilde beta bakmıyoruz dediler