Rabiaaa_1  Kızlar çizgi mi var bana mk öyle geliyor bu şekilde hayalet çizgi ile hamile olduğunu öğrenen oldu mu? Korunuyorduk ama
Rabiaaa_1 Sinemay1 gecikmedim daha aslında tam günü bugün adet olmam lazımdı üstelik telefonda gözükmüyor baktım elimdeki testte gözüküyor
sarumervee Rabiaaa_1 5 dk sonrası kuruma çizgisi diye biliyorum canım ama umarım vardır bekle 1-2 gün sonra tekrarla bence
minekc Bu benim kimsenin görmediği benim gördüğüm testime benziyor bence tekrarlayın benim böyleydi ben görüyorum diyince kardeşim çok üzülmüştü kafayı yedim diye, 2 gün sonra kocaman pozitif gördüm
Rabiaaa_1 minekc yarın kan vericem ya bir de dün sabah çok az kan geldi adet olucam sandım sonra olmadım test yaptım böyle