bsr18_ momdiary06 mantar nemli ortamları seviyor hatta nemli olduğu için mantar oluyor. Ben çözümü öyle bulmuştum dene istersen 1 sefer gözlemle malesef yıpratıcı bir süreç
momdiary06 atkaplan arko krem pişiğe iyi geliyor diye çok gördüm ama bu mantar normal pişik değil iyi gelir mi ki
hghg momdiary06 benim bebeğimde de vardı doktorumuz zalain ve fucidin krem vardı sabah öğlen akşam ikisini sürdüm 1 haftada geçti
bsr18_ momdiary06 ben kendimizde kullandığım herhangi banyo sabunuyla yıkadım beyaz sabun olur diğer zeytinyağlı olanlardan olur. Maksat o asidik ortamın milrobunu kırmak yani. Yıkadıktan sonra bazen saç kurutma mak. Tutuyordum tamamen kurusun nemli kalmasın diye
DenizAda_ bsr18_ herseyyorucu Rabbim yardımcın olsun inşallah sonucun pozitif olur sağlıklaalırsın bebeğini kucağına ve tüm bu çektiklerini unutursun. Anne olmayı istemen çok normal doktor da detavi sürecinde sorun görmemişti tüp bebeğe başlamış inş hayırlı güzel sonuçlar alırsınız. Dualarım sizinle 🙏🏻
Almirolie momdiary06 ıslak mendilinizi değiştirin birde güzelce kurulayıp trosyd sürün sadece günde bir defa sürülecek
balcocuk DERMO-TROSYD % 1 20 GR DERI KREMI MADECASSOL 10 MG/1 GR 40 GR POMADFITO 50 MG/G KREM (40 GR) Benim bebeğimde mantar olmuştu kanıyordu resmen doktorumuz bu 3 kremi karıştırıp uygulattı 2 günde geçirdi inşallah faydasını görürsünüz
dilaradoyan momdiary06 benim kızı dermotrosyd ve hametanı karıştırarak sürmek geçirmişti. Bir de altını silmedim o süreçte, yıkadım kâğıt havluyla kuruttum sonra biraz açık bıraktım havalansın diye öyle kapattım altını
momdiary06 dilaradoyan bize de ilk trosyd ve hametan verdi ama hiç gelişme yok. Sürekli kurutup havalandırıyorum
DenizAda_ momdiary06 travazol daha da arttırıyor bazı bünyeler de. Islak kalıyordur o da arttırır iyice durula ilaç da hematen iyi geliyordu yeğenim de.
Beren77 momdiary06 ne yaptınız durum nedir sizde benim bebeğimde de cıktı cok kötü geçmiyor travazol kullandım
momdiary06 Beren77 bu defa peitel diye bir krem verdi doktor. Onu günde 2 kez sürüyorum her bez değişiminde de hametan veya madecassol sürüyorum. Tam geçmedi ama biraz iyileşme var gibi 6 gündür kullanıyoruz daha