momdiary06 hmm olabilir canım, ben bebekten çişte değil ama her kakadan sonra önce temizler sonra lavaboda yıkardım poposunu kremini sürer kapatırdım, aklıma şey geldi şimdi o pamukları çok fazla su da beklettiysen mantar üreyebiliyormuş ondan olabilir mi hergün taze hazırlamak gerekiyormuş, bende ilkten kullandım ama sonra çok üşendim ıslak mendile geçtim yenidoğana uygun olanlara