Arkadaşlar linclemeyin Biliyorum Herseyin hayırlısını Allah nasip ederse En başta bebeğimin sağlıklı olmasını istiyorum rabbimden eli ayağı düzgün olsun bana yeter Cok şükür bir kızım var ister istemez birde erkek evlat olsun istiyordum yani zihnimde kendimi erkek bebeğe hazirlamstm Ama bebeğimin kiz olduğunu öğrendim cok şükür binlerce kez sukur Rabbimim verdiğine asla boyun eğmem O ne derse o olur ama ben kendimi erkek bebeğim olacak diye proglamladim galiba o yüzden biraz böyle dusunmeye basladim Rabbım bana bağışlasın saglikla kucağıma almayı nasip etsin inşallah 2 kiz annesi olmakta ayrıca güzellikleri var elbetteee🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻