_Mother_ eslem2121 aynen öyle ben 13 Nisan yumurtlama gördüm sadece o günü değerlendirdim bilmiyorum tutarsa da güzel süpriz olur tutmazsa da hayırlısı bir çılgınlık yapmak istedim 2 çocuğum var zaten hatta küçüğü 15 aylık 🫣🙈
Nims Kızlar benim adet sancım başladı az önce sızlıyor şu an olacakmışım gibi ama çok erken daha 5 gün var normalde 1 gün kala başlar benim sancılarım sanırım erken olacağım bu ay
_Mother_ zynpkaya 2 yıl önce babada yapmıştı yaa o uyuz test bu yalancı pozitif verenlerin toplatılması gerekiyor aslında
Krnn1 zynpkaya bende yest yaaptım 4 gün önce çok silik çıktı bugünde yeniledim yine çok silik. Bat 25 bekliyorum danki hafif kasıkta batma var bilmiyorum yine de
Krnn1 zynpkaya bende 2 farklı marka yaptım bir tanr var elimde sabrım gelmio 2 günn geçse belki koyulaşmayı takşp ederdim bir günde çok farketmex daha dün yaptım