_Mother_ zynpkaya ben yapmak istemiyorum ama şeytan da dürtüyor acaba yarın sabah yapsam mı 😂🤣 laboqick ultra erken ve normal kaset testi var çıkarmı acaba yarın dpo 8 olacak
merveee3461 25 Nisan adet olmam lazım test yapmaya korkuyorum tedirgin oluyorım sizler yaptınız mı sonuçlarınız nedir inşallah güzel haberler almışınızdır
zynpkaya Bende sabah yapıcam sanırım erken gebelik testi kaset testte var onda çıkmaz herhalde diye çokta gerginimm🥹
zynpkaya Birde regl olacak gibi bir kemik ağrım var geçmeyen tüm vücudumda kabızlık akıntı var yok arası ara ara sanırım regl geliyo
ikizlerkadini zynpkaya gecikme olmadan belirtiler cok olmuyor ben 5 gün kala test yapmıştım sabredemedim silik çıkmıştı inşallah sizin de vardır 💕🤲
_Mother_ zynpkaya aaaa çizgi belli oluyor gerçek inşallah sağlıkla benim bat 27 Nisan dpo8 yaptım çıkmadı
Nims zynpkaya Hayırlı olsun inşallah çizgi bariz görünüyor. Darısı bizim başımıza kan verip netlestir bence benim de bat 27 bekliyorum bakalım ama çok umudum yok
_Mother_ eslem2121 aynen öyle ben 13 Nisan yumurtlama gördüm sadece o günü değerlendirdim bilmiyorum tutarsa da güzel süpriz olur tutmazsa da hayırlısı bir çılgınlık yapmak istedim 2 çocuğum var zaten hatta küçüğü 15 aylık 🫣🙈