BurcuY kuzum 36. Haftada yaptı. 34. Hafta gittiğimde bir dahaki kontrolde çatı bakabiliriz uygun olursan dedi. 36 veya 38 ne zaman istersen dedi. Ben 36 da oldum. Ama çok dar olduğu için normale uygun değil dedi. Üstten kemiğim basıkmış ve bebeğin kagası mutlaka buraya takılacak dedi. Kesi zaten bir kaç yerden mutlaka olur ama ilin içine vakumda girer o yüzden riske atmayalım dedi. Sonuçta emre bey ilk günden beri normal doğuma teşvik ederken şu an böyle birşey söylüyorsa bilgisine güveniyorum o yüzden zormaladım illa normal diye. Sağlıkla gelsin napalım ama hevesim kursağımda kaldı açıkçası hep normal istiyordum. Hastane için de pembemaviye karar verdik. Tamamen doğum üzerine bi hastane olduğu için. Medicana çevremde duyduğum kadarıyla doğum yatış için 2. Kat olursa iyi ama şans işi sonuçta olmazsa 6. Kata yatış yaptırılıyormuş. Ama hemşire ebe doktor hepsi 2. Hatta. Pembemavide kadro daha geniş olduğu için böyle bir sorun olmadığını söyledi ekip olarak. Bir deee pembe mavide emzirme desteği falan var ebe ertesi gün eve desteğe de geliyormuş. Bizim için bir diğer avantaj eşim doğuma girmek istiyor. Medicana sezaryende doğuma eşi almıyor. Biraz destan gibi döşedim ama 😂