Elikkk Canım korkmaları normal çünkü burada yazılanlar baya bi etkiliyor insanı.. Ayrıca çatı muayenesinde doktor eliyle rahimi kontrol ediyor. Rahim kontrolü olarak bakınca insanda acı düşüncesi uyanıyor. İlişkiye girmekle aynı şey değil bence. Birinde bi doktora bacak açıyorsun diğerinde sevdiğin adamla duygusal an paylaşıyorsun. Kaslarının gevşekliği bile değişir bu iki psikolojik durumda.
Ben de çok korkarak çıkmıştım çatala. Ama 1 gram acımadı doktoruma bu muydu yani dedim. Hatta burada asla korkmayın diye post da açtım.. Ama muayene olana kadar korkan biri olarak diğer korku duyanları anlıyorum açıkçası çok normal 😄