Selim_Alparslan evet orası da doğru çıkana çıkıyor hayırlısı diyelim beklemedeyiz âdet belirtilerim de yok sadece bel ağrısı var göğüslerim şişer ağrır normalde ama sadece şişti o kadar sivilcelenirim adete bir hafta kala bir tane bile yok yüzüm ışıltılı ilk kez bilemedim bakalım ümitliyim Rabbim yüzüme bakar inşallah