eminekyr Selim_Alparslan bende gözle çok az gördüm hayalledim yada ama bu ilk idrar değil sıvı da çok tüketiyorum yarın sabah ilk idrarla yapacağım tekrar
eminekyr baharli işte deniyorum bende bakalım ovitrelle olduğum için etki varken görüyordum iğne etkisinden iğne etkisi dün sıfırlandı kanda 1.07 gördüm bugün bi akşam öyle yapayım dedim
baharli eminekyr hayırlısı olsun kuzum ben net pozitif gördüm kanda negatif çıktı testlerde acayip hasta olmayı bekliyorum bende
eminekyr Esma006 çıplak gözle ilk yaptığımda çok zordu şimdi kurudukça biraz daha gözüküyor önceden negatiflerim kurusa da gözükmezdi
Papatyakiz Bende göremedim canım biraz daha bekle reglin gecikirse öyle tekrar sabah ilk idrarla test yap canım
baharli eminekyr bakalım canım olsa kanda çıkardı ya 😐 2 gün geçti yarın 3 gün geçmiş olacak adet günümden sabah bi test daha yaparım