annesioo merhaba benimde 3. Gebeliğim Bursa’da şehir hastanesinde ilki oldu 38+5 te erken gitmiştim ilkti bilgim yoktu 3 cm ile uğraştılar tramva kaldı bende 2. Sinde erken gitmeyeyim dedim oda tam çekmişim evde arabada yetişemeden oldu mecbur şehire gittim oda tramva kaldı çünkü 1 erkek doktor 45 dk dikti ardından 2 ayrı erkek doktor muayene etti çok rahatsz etti bu durumlar beni 2 kızımda 2. Si de kendi sancımla 36+1 de geldi şuan oğlum 37+5 iş bir haftadır kasılmam var ama sık değil pazartesi doktorum camera ile baktı özelde doktorum orda düşünüyorum mahremiyet açısından ve eşim çocuklarım yanında kalması için bu doktorum camera ile baktı alttan 3 cm açıklık var dedi ben şuan istemiyorum yatış dedim çok ısrar etti 2. Si birden oldu sancım vs çektim yetişemedim diye şuan biraz daha sıklaşsın dedim 1 haftadır iş vs ben zaten çok yapıyorum yapmama rağmen sık değil kasılmalarım akşamları oluyor uyuyorum geçiyor