Herkese merhaba. Bugün regl ağrısı gibi ağrılarım olmaya başladı ama beni rahatsız edecek düzeyde değildi. Karnımın da kasıldığını farkedip hoop hemen doktorun yanında aldım soluğu. Nst de sancı çıkmadı, bebek hareketleri gayet normal ve hatta fazlaca hareketli. Yalnız bebeğin başının çok aşağıda olduğunu söyleyerek vajinal muayene yaptı ve 2 cm açıklığım çıktı. Doktorum muhtemelen bugün yarın doğuracağımı söyledi ve ben haliyle biraz tedirgin olmaya başladım. Şuan evdeyim sancıları evde beklemek istedim. İlk doğumum değil ama yine de korkuyorum. Aynı durumu yaşayan var mı sancılarım ne zaman düzene girer tahmini nst de ne zaman sancı görünür. Desteklerinize ihtiyacım var 😔