hilalaselll4 bu sürecte ben kumaşlarla ilgili çok deneyim sahibi oldum ya çok fazla marka denedim hemen paylaşayım sizinle. 1. Sıramda kesinlikle Bebetto geliyor çok uygun fiyata bir sürü takım aldım ve çıtçıtli bodylerinin kuması muazzam çıktı takımlarin da kumaşı çok iyi kesinlikle tavsiye ederim sitelerinde daha ucuz fiyatlar bu arada. Sonra Aziz Bebe yi çok beğendim takımları ve kumaşları çok çok iyi çıktı, hastane çıkışını Caramell markasından aldım yumuşacık müslin kumaşları ve pamukluları var bayıldım. Bubbles markasının fermuarlı tulumları çok güzeldi bir çoğunu da oradan aldım. Agula diye bir marka keşfettim oradan da çıtçıtlı body aldım beni inanılmaz şaşırttı kumaşı çoook kaliteliydi. Doğduktan sonra da kıyafetlerini ve body lerini bu markalardan alacağım. Ebebek, civil falan gezdim ama bence çok pahalı ve kalitesizdi kumaşları hatta çoğunda polyester karışıktı🤦🏻