badhomian canım dün gittim sevtap hocaya tansiyon yine yükseldi benim dedi Salı günü alalım yatış vereyim sana sonra dedi Salı gel bakayım tansiyona ⅔ gün bekleyelim sonra dedi duruma göre Salı olur yada bi kaç gün sonra olacak sezeryab olacak belden aşağı uyuşuk eşimi alacak içeri odaları gezdirdi hastaneyi altttan bakmadı normal olmaz dedi bebek daha kanala bile girmemiş sağlıkla almak istiyorum artık korkuyorum da biraz bakalım Allah büyük