Bence hiç iki acı birden çekme canın şimdi normal e zorlucan yapamıcan ya dar kafa büyük ya omuz takılacak komplikasyon gelişicek sonra sezeryana dönecek iki acı birden çekme hem normal in sancısı hem sezeryan karar ver düşün bana daha haftaya pazar sezeryanla alalım dedi beklemeyiz deri tamam dedim normal de olur ama zor benim de bebek benim de iri haftası önce ve tansiyon biliyorsun benim de yarın çatı mua var ama yaptırmıcam sezeryana karar verdim baktırmama gerek yok zaten benim de dar gibi hissediyorum hiç kendimi bebeğni riske atma zorlarsın ya yırtılır baya ya kesi atılır öyle bebek ı alırlar vajinadan bazen bebek strese giriyor çıkamıyor normal doğumda morarıyo kafası uzuyor ben çok izledim araştırdım