tahamommy aynen diyorum ya 11 çok düşük değil ferittinden ötürü. Benim oğlumda normal doğum yaptım hemoglobin 11 küsür ile girdim doğuma 8 ile çıktım doğumdan o yüzden 11 altına düşmekten çok korkuyorum hatta aynı ilacı kullanıyordum 10 altına düşünce doktorum hemen dozu 2 ye çıkardı öyle toparlayabildim. Yoksa doğumda sana kan vermek zorunda kalacaz demişti 11 altına düşersen diye