tubiide eslem2121 adetime 4-5 gün kala kan negatif 3 gün kala idrar testi aşırı yok gibi ama bekledikçe silikleşen adet günümden sonraki gün kan 15 çıktı benim
tahamommy eslem2121 ay bacım valla ümitlendirmekte istemiyorum ama hamilelik belirtisi adet belirtisiyle aynı oluyor benim aynıydı mesela göğüsüm ağrırdı kasığım ağrırdı, adet olcağım zamanda hamileykende
Alya05 eslem2121 Sanırım sen hamile kalmak istiyorsun ya da hamile olsaydın buna üzülmezdin sevinirdin Bundan dolayı da öyle hissetmek istiyorsun