eslem2121 kızlar zaten biliosunuz kan vermiştim negatif ama böyle içimden bir his sanki hamileyim ve bunu hissediyorum belki ganlış hissediyorum ama hissediyorum yanılıyormuyum bilmmiyorum😐
rumeyyurmom eslem2121 bende hissetmiştim hamile olduğumu kanda negatif çıkmıştı ondan iki gün sonra 17 ile öğrendim 🤍
revsnnnn eslem2121 sen bir yine kan testi ver bence ne olur ne olmaz. Biliyorsun gebelikte adet dönemi de aynı belirti yaşanır. İhmal etme bak bence
eslem2121 uzumlu_kekim777 valla cnm bilmiyprum ordaki doktor baktı kalınlaşma var dedi 13 mm olmuş büyük ihtimal gebelik dedi ama kan verdim 0.200 çıktı
elifsn23 eslem2121 canım kan kesin sonuç aslında ama kalınlaşma olması da ilginç adet gününde tekrar kan ver bence
tahamommy eslem2121 aaa dedi mi kız ihtimal var diye, aşko zaten 4-5 gün kala çok erken yumurtlamadan sonra en az 10 gün olması lazım oda adet 2-3 gün kalaya anca çıkıyor, bence sen geçince bi test yap yine
ozlemozdemir09 eslem2121 banada aynisini rahim kalinlik 14 mm dedi. Kanda 00.00 cikti bugunde adet oldum böyle bir agri olamaz bu ay cok agridi
Mavimsimavi eslem2121 Çok erken vermişsiniz yani varsada o süre zarfında çıkmazdı gecikmeniz olunca tekrar kan verin 4-5 gününüz kalmış zaten azcık sabır ☺️🌸
necmiye86 eslem2121 ilk gebeliğimde bende bir hafta kala bu değerle öğrenmiştim. Bence hamilesiniz. Birde rahim duvarındaki kalınlaşma zaten gebelik için olur 🥰
cuteregina eslem2121 eğer geç döllenme olduysa bir de implantasyon da uzun sürdüyse henüz kan çıkmamış olabilir çünkü implantasyon maksimum on gün sürüyor ve implantasyon tamamlandıktan sonra beta hcg yükselmeye başlıyor belki yerleşme uzun sürmüştür bir de geç döllenme olmuş olabilir hisler genelde çıkar ben de adetime bir gün kala hissedip test yaptım psikolojik olabilir ama ekşi şeyleri aşerdiğim için sırf gidip test yaptırdım şu an 5+5 im