cuteregina Bugün 5+5 olduk 15-16 Aralık gözüküyor ama henüz bebeği görmediğim için hafta yanıltıcı olabilir aralık diyelim biz
nur_cill cuteregina 6+4ken ultrasona göre 5+1dim Keseyi gördüm o zaman Kese 6+1 iken kalp atışını duymuştum Sata göre 8 haftalıktı sanırım
pskshk 6+4 üm ben de ☺️ ilk doğumum sezaryen olduğu için dr doğum için 30 kasım veya 1 aralık olur dedi bakalım hayırlısı
Nilozof nur_cill Kalp atışını karından mı vajinal mı duymuştunuz acaba? Yarın gideceğim kontrole. Sat’a göre 6+5 ama geç yumurtlama idan dolayı ultrasonda 4 gün küçük çıkıyor. 6+1 çıkacak muhtemelen. Ona göre hazırlıklı gitmek istiyorum da 🤍
nur_cill Nilozof Benim karından yapıldı ama 8 haftalık kadardı adete göre 2 hafta geride olduğu için 6+1 gözüküyordu ultrasonda
sabis0121 semanursjsj asla bırakamıyorum günde 10 tane içebiliyorum en az içtikten sonra vijdan azabı çekiyorum yok mu şunu bırakmak için bir taktik ya gerçekten çok kötü bir durum
iloshko sabis0121 lutfen azaltmaya basla bol bol su ic gunde 3 e dusur sonra tamamen birak gercekten ozellikle ilk 3 ay voo cok zararli bebegin herseyi bu donem gelistigi icin, ya zarar verir yda Allah korusun dusuklere sebep oluyor
sabis0121 iloshko daha önce maalesef düşük yaptım elimde olan birşey olsa bırakırım ama içmeyince çok kötü oluyorum
eloleeeyyy Allahımmm şu günler su gibi geçsin gitsin hepimiz sağlıklı bebekler doğuralım biz sağlıklı kalalım❤️
Xnamee cigddm daha doktora gitmedim 5+1im şuan küçük duyulmaz diye düşünüyorum çarşamba günü randevum devlete gidicem belki özelde görülebilir cihazları daha iyi oluyor