merveozcan2303 2 hafta önce doktora gittiğimde kese göründü ve doğum için 8 Aralık dedi. Şu an son adet tarihime göre hesaplayıp 7 haftalık dedi. Fakat ultrasonla kesenin içinde bebeği görmeyip vajinal ultrasonla görebildi. Böyle bir durum yaşayan var mı ?
iloshko merveozcan2303 bu çok normal genelde zaten ilk trimesterda vajinal ultrasonla bakılır daha net bir görüntü alabilmek için. Belki çarşamba benimde öyle olur hiç bilmiyorum arkadaşımdada öyle yaptılar
merveozcan2303 iloshko anladım bana düzgün bi açıklama yapmadı rahminle ilgilidir falan diyip 2 hafta sonra geldiğinde direkt görünür dedi de biraz aklıma takılmıştı
mutl iloshko ya ben oğlumu 2 buçuk sene önce Aralık’ta dogurdum sayılır mı 😅 şimdi de Kasım annesi olacam nasipse
Gizem38bilal iloshko 5+1 haftalığız 19Aralık gibi gözüküyor canım sağlıkl kucağımıza alalım hepimiz inşallah
berosunannesi_ Bende 6+3m 5*2 de kalp atışını duyamadım kese gözüktü bakalım bu hafta içi gidicm güzelce duyarız ins