alya_beren65 Seninki doğdu mu merak ettim canım bide gelen o sümüksü kanlı dedim ya o suyumuş az az gelmış ben ikindi 3 de giriş yaptım acile yatırdılar
merve__12 alya_beren65 ya gözün aydın ne güzel nasıl geçti iyi misiniz ? Bende geceden beri sancı çekiyorum daha gitmedim hastaneye
silanurrcaglar benim de suan 40+5 sanırım salı gününe kadar doğdu doğdu doğmadı 41+0 da yatış vereceklermiş bende kendi sancımla gitmek istiyorum suni sancı almak istemiyorum açılmam da var 2 cm açılma varmış yürüyorum ediyorum sancı gelşyo ama bişey yok daha
alya_beren65 Kızlar iyi geçti bebişimle evdeyiz bugın 3 günlük olduk göğus yarası dışında herşey iyi gıdıyor inşallah sizinde iyidir durumlarınız 🌹🌹