arslansedaa valla ben sezeryn oldm mşllah diyim leylekler getirmiş gibiydi ne agrı ne sızı oldu hastanedeyken agrı kesici yaptıkar valla ameliyattan cıktm bir kaç saate uyusukluk hemen gitti bebeği giydirdim altını ben değiştirdim kimseye ihtiyacım bile olmadı öyle deyim cok rahattım suan şkinci gebeliğim umarım ilki gibi olur binyeden bünyeye değişir ama artk eskisi gibi değil korkulacak bişi yok dikiş aldırma bile yok ertesi gün üzerini açtırdı doktor ayakta duş bile alabilrisin dedi korkmayın