arslansedaa normall dogumdnan korkk bncee neden abartır bu ınsanlar bılmemm normll dogumunn basınd acekıyon agrııı sezeryanınında sonunda cekıyonn ne var bundaa haa assa tarafını kesmıslerr haa karnınıı degısenm hiç birseyy yokk 3 yıl oncee sezeryan oldumm oglumuu kendı ıstegım ıkee hıc bır zorlugunu gormedımm agrılarımm ıllakı olduu sontaa takılırkenn hıc hıssetmıyorsunn cıkrken. Bırazcıkk canın yanıyorr arı sokar gıbı dusununn baska acıı fıln yokk ıllakı bıcak alıtına yatıyosunn agrın oluyor 3 4 gun sonraa kalkıyon ısınıde goruyon bebegınede bakıyosunn korkmaa canımm bızım mıllet abartmaya bayılırr doktorun ne dıyorsa onu yapp