zelih8a8wa ya ben de pazartesi günü 37 yim inşallah ben de artık taşıyamıyorum kendimi ama değişik bi şekilde hiç evde durmuyorö hala arabayla ordan oraya geziyorum 😅 hatta bugün markette komşu beni gördü arabada doğurcaksın kız bu ne enerji yerinde dur artık dedi 🤣 parka gidiyorum hergün oğlum 4 buçuk yaşında paso omun peşindeym yürüyüş yapıyorm spor yapıyorum falan o aletlrde. Evde durunca basıyor çünkü ilki sezeryan ve şuan çok korkuyorm sezeryan olursa diye hep sokağa atıyorm kendimi kafamı dağıtmak için. Ssvd düşünüyoruz inş. Sabahları özellikle yataktan kalktıktan sonra yürüyemiyorum düşcek gibi oluyorö duvarlara tutuna tutuna tuvalete gidiyorum