zelih8a8wa Kızlar Dayanamıyorum lütfen yardım edin bir şey söyleyin kasıklarım belim cok agrıyor 2 gün sonra 37 olucaz lütfen bu cocugu dogurmanın yöntemlerini söyleyin deniyim artık bittim vücut kaldırmıyo 20 den fazla kilo aldım lütfen yardım edin
pablola zelih8a8wa valla kilo almadım ama ağrılar beni perişan etti artık mide yanması bel ağrısı tuvalete gidip gelmekten bıktım zaten artık rahatça uzanmayı oturmayı özledim 😔
Limonlusodasever zelih8a8wa beni de en çok tuvalete gidip gelmek yoruyor. Geceleri üç dört dakıka geçmiyor aradan sürekli tuvalet. Bu şekilde gecenin 3ü falan oluyor ben hep tuvalete gidip gelıyorum
zelih8a8wa Ne uyuyabiliyorum ne hareket edebiliyorum ağrılarım cok var dayanılacak gibi degil uyutmuyor🥹
ebraryl zelih8a8wa evet çok zor bir süreç ama bana kalırsa şu anda doğum yapmayı temenni etmek yerine ikinizin de sağlığı için uğraşmalısın çünkü bebeklerimiz biz istediğimizde değil kendileri hazır hissettiklerinde gelecekler şöyle düşünün bu günler hepsi geçecek hepsini unutacaksınız bol yürüyüş ve yormayan egzersiz yapmanızı tavsiye ederim size ve elbette su içmek bunlar kilonuzu da kontrol altına almanızda yardımcı olur :) Umarım bir an önce toparlarsınız ve sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alırsınız
sadece1selda @zelih8a8wa ay haftamız aynı valla yürüyüş bile yapamıyorum bende burda bekliyim nasıl doğurcaz kız🫣😬😬
zelih8a8wa mavikalpvemavikalp olsun aşkım hareket edememek daha kötü bir şey yaa kuş gibi vucut hafiflesin bana yeter
pablola mavikalpvemavikalp hahahahaha kahkaha attım şu mide yanması beni öldürdü hersey kabulüm böyle de yatamıyorum öyle en azından bebişimle yatamam 😂😂😂
zelih8a8wa almakay 40 olmuşsun bence seninki sezeryen gibi hissettim kız gelmeye niyeti yok herhalde bende valla normal istiyorum ama benimkide bekleticek gibi bakalım
pablola zelih8a8wa hemde nasıl özlüyor özellikle son 2 haftadır o kadar yoruldum ki bacaklarım artık beni taşımıyor gibi hissediyorum herseyi geçtim rahat rahat ayakkabı giymeyi bile özledim
almakay zelih8a8wa bilmiyorum böyle gelmeyeceğini bilsem en baştan sezeryan isterdim suni sancıdan da korkuyorum
mavikalpvemavikalp zelih8a8wa orası öyle tabi benim şu an iki tane çocuğum var yani doğumuydu emzirmesiiydi her şeyi bir yana geçtim benim gözümü en korkutan şey hamilelik halen de aklıma gelince tüylerim ürperiyor
mehtapp_96 40+2 olduk an itibariyle bizde bende doğumdan korkuyorum henüz sancım yok sanırım daha günüm var
badhomian Valla bende 38+1 im bende doğurmak için tüm tuşlara basıyorum bende doğurmak istiyorum yarın kontrole gitçem inş açıklık vardır aşırı sertleşmeler bide kuyruk sokumu bel ağrısı var karnımda düşük duruyor bakalım
mavikalpvemavikalp pablola evet bir şey yiyemiyorsun içemiyorsun Yani çocuk olayında en zoru hamilelik gerçekten Allah yardımcınız olsun🥲
pablola zelih8a8wa benim mide yanması ve eklem ağrısı sorunum var zaten sağ dizimde sıvı kaybı olduğu için yük bindikçe ağrısı arşa çıktı artık geçen gece ağladım oturup böyle olunca da kendimi nankör hissediyorum aslında altı üstü bi kaç hafta daha allahım sağlıkla kavuştursun bi avazda hepimizi 😔🩵