Aysegul-26 3 doktor imzalı baş hekim onaylı bi rapor cıkarttık ama eczaneci tanıdık abi sağolsun onun sayesinde sürekli doktor sekreteriyle konuştu yönlendirdi ama gerçekten eziyetten başka bişey değil 9 haftalık hamileyim ve benim raporum ancak 3 gün önce yaptırabildim herkes bi yere yönlendiriyor ucuz bi iğne olsa gercekten uğraşmazdım nöroloji, kardiyoloji , kadın doğum, dahiliye, kalp damar, tüp bebek hepsi bi yere yönlendiriyor hepsini gezdim gezdim boş döndüm resmen 1 günde 3 hastaneye gittim doğru düzgün bi acıklama yok oraya git buraya git diyorlar ancak