edknds ben geçen sene kullandım, ilk başta rapor yazdıklarında eczane bana da vermedi rapora bşr ibare girilmesi gerekiyormuş vs vs, eczaneden bunu iyice öğrenin ona göre raporunuzu düzenlettirin, benim raporum 1 yıl geçerliydi ama çok cüzi bir miktar para ödüyodum kadın doğum yazdığı için, eğer kardiyoloji yazarsa hiç ücret ödenmiyormuş sanırım tabi o başka bir kod giriyormuş, kısacası ne için kullanılıcaksa onun kodu girilmesi lazım