terc merveetuncerr bende panaromaya yaptırmıştım. Yanlış hatırlamıyorsam 11. Veya 12. günde geldi. İletişim kurduğunuz sorumluyu sıkıştırın biz öyle yapmıştık 1 gün sonra geldi. Birde teslim edildikten sonra gün sayın. Güzel sonuçlarınız olsun 🙏
[silindi] merveetuncerr mamaofaa seloanne terc hollyymollyy Ben de Panorama’ya yaptırmayı düşünüyorum. Peki test kaç günde Amerika’da oluyor ve tam olarak kaç haftalıkken kan verdiniz?
mamaofaa [silindi] tam 11.haftada verdim kanimda bebegin dnasi yuzde sekiz oraninda bulunda bu fazlasiyla yeterli denmisti. yaklasik 3.gunde texastaydi
terc [silindi] 12. Haftanın başında vermiştim yanlış hatırlamıyorsam. Sanırım benim ki 2 gün sürmüştü.
seloanne [silindi] 2 gunde ulaşmıştı benim ulaştıktan bir hafta sonra sonuç cikti ,12+2de verdim ben ense kalınlığını burun olcelim kanin tam karışsın acele etme demisti doktorum onu dinledim ben
hollyymollyy purpoles ilkinde 24saat önce ikinci de 36saat önce kesmiştim😂 sonuncu da artık hatta 42 saat flan önce kestim, fetal fraksiyonum düşük geldi hep maalesef ama kilom çok fazla 118kgyum