merveetuncerr İyi akşamlar. Nipt testi yaptırdım 10 gün oldu. Sonucu çıkmadı henüz. Yaptıran var mı? Kaç günde sonuç aldınız?
buketdeniz19 merveetuncerr Canım 10 iş gününde çıkmıştı benim haftasonları sayılmadı firmanın laboratuvarını arayıp sorabilirsin yada bölge sorumlusunu o söylüyor genelde çıkacağı tarihi ben bölge sorumlumu aramıştım rapor çıkmış 1 gün sonra yazılıp doktorunuza gider demişti
seloanne merveetuncerr ben panaromaya yaptirdim 9 gunde sonuc cikti bölge sorumlunuza yazin onlar biliyorlar darladik bizde biraz ,hangi firmaya yaptirdiniz
merveetuncerr buketdeniz19 Anladım canım. Amerika’ya gitti numune. Geçtiğimiz cuma teslim edildi laboratuvara. 10-15 iş günü dediler çıkması için biraz daha bekleyeceğiz sanırım
[silindi] merveetuncerr mamaofaa seloanne terc hollyymollyy Ben de Panorama’ya yaptırmayı düşünüyorum. Peki test kaç günde Amerika’da oluyor ve tam olarak kaç haftalıkken kan verdiniz?
hollyymollyy merveetuncerr panoromada sonuclar 10-12 günde cıkıyor genelde. Dilerim temiz gelir sonuç🙏🏻😇
seloanne merveetuncerr benimde cuma ulasmisti bir sonraki cuma sonuc çıkmıştı yarin cikar diye düşünüyorum sizinde
terc merveetuncerr bende panaromaya yaptırmıştım. Yanlış hatırlamıyorsam 11. Veya 12. günde geldi. İletişim kurduğunuz sorumluyu sıkıştırın biz öyle yapmıştık 1 gün sonra geldi. Birde teslim edildikten sonra gün sayın. Güzel sonuçlarınız olsun 🙏
merveetuncerr mom28_ Evet oraya yaptırıyoruz. Yaptıran yakınlarım var 8 günde sonucu gelmiş, biraz merak ettim bizimki gecikti mi acaba diye
hollyymollyy merveetuncerr ben 3 kere test vermek zoruna kaldım panoromaya, birinde cumartesi gelmişti bilgilendirme maili öyle demişti danışan🤗
mom28_ merveetuncerr sorumlu kişiye sorabilirsiniz aslında ama bnce gec degil 15 gün baz alıyolar her ihtimale karsı ikiz mi tek mi sizin fiyat ne kadar dediler
hollyymollyy merveetuncerr dna yetersiz geldi iki kere, baya yüksek kilodayım ve kan sulandırıcı iğne kullanıyırym. doktorum sebebin muhtemelen bu olduğunu söyledi🥹