tahamommy kurkmantosuzmadonna ay kız post olur da yorum silinmesin ya 🤣 bu sefer karşı taraf mal gibi tek başına konuşmuş olur ben o duruma düşmek istemem 🤣 benimde whatsapta bi teyze var yazdığı her mesajı siliyor tek konuşuyor gibi duruyorum 🤣
kurkmantosuzmadonna tahamommy ahahaha orası da var ama bazıları teşekkür etmeyince cevap vermeyince silmek istiyorum
tahamommy kurkmantosuzmadonna hee bak o da doğru o kadar yazmışım bide sadece beğeniyor ya hay parmaklarıma tüküreyim diyorum 😂
kurkmantosuzmadonna tahamommy he he bir de şey var benden sonra yorum yapanlara cevap veriyor benimki orda masum masum duruyor. 😂
tahamommy kurkmantosuzmadonna ahaha biz duygusal ponçikler yorumlarımızın peşindeyiz 😂 bende hep bakıyorum niye cevap vermiyorlar diye