tahamommy kurkmantosuzmadonna ikiprensesannesi___ Profilinize girince en tepede gönderiler yazıyor ya oraya tıklayıp takipçilere tıklayın banada yeni gelmiş sürekli geziniyodum normalde oralarda
tahamommy kurkmantosuzmadonna bende de ilk takipçi yok dedi senin sayfada aşağı çektim geldiler bi dene
kurkmantosuzmadonna tahamommy Ahaha evet ya. Çok istiyorduk bunu. Ay bir de yorumumuzu ve postumuzu silme özelliği de gelse. 😂
tahamommy kurkmantosuzmadonna ay kız post olur da yorum silinmesin ya 🤣 bu sefer karşı taraf mal gibi tek başına konuşmuş olur ben o duruma düşmek istemem 🤣 benimde whatsapta bi teyze var yazdığı her mesajı siliyor tek konuşuyor gibi duruyorum 🤣