ikincibebek2 Aynı ödemeden bahaediyoruz evet ben 37 haftada almıştım raporu 38 de doğum yaptım Aydan aya değilde parça parça ara ara yatırmışlardı bir ay içinde neredeyse tamamı yattı raporum bitmeden paranın tamamını almıştım ama şimdiki işleyiş aynı mı hala bilmiyorum