ikincibebek2 Merhaba hanımlar Çalışan annelerimiz doğum parasını doğumdan ne kadar sonra aldınız acaba bilgi verir misiniz Ben doğumdan hemen sonra alınıyor diye biliyordum ama bugün bı arkadaşım iznin bittikten sonra alırsın dedi Canım sıkıldı 🙂↕️
burcu_u ikincibebek2 Analık iş görememezlik ödeneğinden bahsediyorsanız rapor aldıktan sonra parça parça yatıyor hesabınıza ilk doğumda bana o şekilde yatmıştı 3 sene geçti sistem değişti mi bilmiyorum raporun bitmesini beklemediler e devlette tanımlı bir banka hesabınız varsa adınıza ptt’ye yatıyor PTT tanımlı hesabınıza aktarıyor eğer yoksa pttye yatar ordan çekersiniz e devlette şahıs ödemeleri yazarak aratabilirsiniz
buketdeniz19 ikincibebek2 doğum raporunu şirkete veriyorsun muhasebe sisteme işliyor isledikten 1 ay sonra felan yatıyor genelde canım toplu olarak benim arkadaşım o şekilde almıştı
parlayanyildizim ikincibebek2 rapor parası ve doğum parası karıştırılıyor çalışıyor ve izin kullandığınız süreden bahsediyorsanız rapor parası her zaman rapor süresi bittikten sonra yatar
Ziyangillerrr_ ikincibebek2 Bu iş yerinizin sgk ile anlaşma protokolüne göre değişiyor insan kaynakları uzmanım her ay raporunu hatırlat ki sgkya yeniden göndericez her ay maaş gibi alacaksın ödeneğini dedi. Kiminde 2 ayda bir kiminde de ücretli izin sonunda toplu veriliyormuş. İnsan kaynaklarınız var ise bir danışmakta fayda vardır
12245 Ben daha almadım 4 martta doğum iznine ayrıldım 37 haftalıkken bebek 26 martta doğdu henüz bir ödeme almadım e devlette raporum gözüküyor ama
ikincibebek2 burcu_u şu anda 16 hafta olan doğum izninden bahsediyorum 16 haftalık doğum izninde çalışan annelere SGK tarafından ödenecek tutar ne zaman yatar onu merak ediyorum Acaba dedim burda doğum yapan anneler bu ödemeyi ne zaman almıştır o yüzden foruma yazdım 🤗
12245 burcu_u baktım en sonki rapor paralarım var Nisan ve mart ayını bence bir vericekler mayıs haziran ayınıda bir ödeyecekler die düşünüyorum
ikincibebek2 Ziyangillerrr_ ben aydan aya değil toplu olarak almak istiyorum ama ödeme doğum izni sonunda veriliyorsa aylık olarak almak daha mantıklı
su1903 ikincibebek2 eski bir İk uzmanı olarak şu bilgiyi verebilrim doğum ücreti olarak isgorememezlik analık raporundan bahsediyorsaniz ise uzun süreli raporlarda mevcut güne kadar olan raporu ikciniz onaylarsa hakedisiniz o tarihe kadar olan kısmı SGK tarafndan yatar
ikincibebek2 su1903 112 günlük rapor parası tek seferde yatmıyor muydu Çok şaşkınım o zaman aydan aya maaş gibi almak daha mantıklı
burcu_u ikincibebek2 Aynı ödemeden bahaediyoruz evet ben 37 haftada almıştım raporu 38 de doğum yaptım Aydan aya değilde parça parça ara ara yatırmışlardı bir ay içinde neredeyse tamamı yattı raporum bitmeden paranın tamamını almıştım ama şimdiki işleyiş aynı mı hala bilmiyorum
buketdeniz19 ikincibebek2 Ben daha doğum yapmadım canım ama yanımda çalışan 2 kişi aldı raporu verdikten 1 ay sonra yattı paraları
su1903 ikincibebek2 evet rapor başlangıç tarihinden bugüne kadar hangi araliktaysa kısım kısım onaylanabiliyor, gebeler arardı beni ihtiyacımız var ay ay ödemez mi SGK derdi bende anlık onayı öğrenmiştim onaylardim yatardı ücretleri.