kubra0501 benim önce iki ayrı kesede ikizdi sonra biri bölündü ikisi tek kesede biri ayrı ama dikkat ettikleri şeyler var tek hortumla mı besleniyorlar ya da ikizler arasında zar var mı bebeklerin gelişimi için önemli, biz devam etmek istedik sonlandırmanın da riskleri vardı bir de 12 haftaya kadar karar verilmesi gerekiyordu o zamana kadar da bir sorun yaşamamamıştık neye göre hangisini ya da hangilerini sonlandıracaktım ömür boyu bunun vicdanını yaşamak istemedim açıkçası rabbimin hediyesi olarak baktım ben tamamen benim karar verebileceğim bir şey değildi ama dediğim gibi bu sizin vereceğiniz karar kolay değil