baharsst kubra0501 en kucuk olan kese kayboldu. Diger ayni büyüklükte olan keselerden birinde embriyo olustu diğeri boştu. 12. Haftada gittiğimde o kesede kendiliğinden kayboldu. Elde sadece 1 adet var 😅 ama ikiz üçüz istiyodum ben. Nasipte 1 tane varmis
kubra0501 baharsst ben ikiz istiyorum ama üçüzden çok korkuyorum. Dün ultrasonda 1 tane büyük iki tane küçük kese göründü. Pazartesi tekrar gideceğim
nazifeeeeeeeeee cecet merhaba yorumlarınızı okudum da merak ettim güncel durumuzu bebekleriniz ne durumda sağlıklılardır inşallah 🌸
baharsst kubra0501 hic korkma herseyin çözümü var. İçini ferah tut. Hamileliğin keyfini cikar. Guzel haberlerle gel insallah🥰
kubra0501 baharsst bugün 1 tanesinin kalp atışını duyduk 🥹 diğer tek yumurta ikizlerinin yolk saçları oluşmaya başlamış.
baharsst kubra0501 aiyyyyy cok güzel ya, hayırlısı olsun gözün aydın olsun. Sağlıkla hepsini kucağına al insallah 🥰🥰
Rojdiyebiri helin_r benim kuzemin üçüz doğurdu şu an 9 yaşındalar 7 aylık doğmuşlardı 2 ay küvezde kaldılar
baharsst kubra0501 benimde 15+0 bugun. Çok şükür cok rahat geçiyor. Dünde cinsiyetini öğrendik. Yavaş yavaş hamile hissediyorum kendimi 😅
kubra0501 baharsst ya maşallah. Sizin üçüzdü sonradan tek kalmıştı demi öyle hatırlıyorum. Hepsi ayrı kesede miydi ?