cecet çok haklısınız bende tüp bebek gebesiyim ben hala tedirginim korkuyorum nasıl olacak diye tek olsaydı bu kadar stres olmazdım bedenen ve psikolojikmen sarsılmazdım diye düşünüyorum tabi rabbim yardım ediyor edecektir 3 aydır yatıyorum kanamalardan dolayı düşük riskim vardı Allah kimseyi yatırmasın berbatmıs rutin nimetmiş gercekten bulantı kusma mide yanması yüzünden 5 kg verdim diyorum iki bebeğe yetebilecek miyim 50 kgye düştüm çok zayıfım boyum uzun riskli gebelik oldugu için doktorda bulamıyorum dogru düzgün ikize hakim olsun diyorum bilgili olsun istiyorum bulamadım inanın tüp bebek ilaçlarını ayarlayamıyolar daha dogru düzgün bilmiyoruz diyolar bide siz nerde tüp bebek yaptırdınız iki embriyo muydu