helin_r bende ucuzlere hamileyim ilk önce iki kese göründü sonra üçüncüsü göründü başka bir doktora gittim o doktor bitanesinin kalbini durdurman gerek dedi tehlikelidir senin için bebek için dendi ben yok dedim kendi doktoruma gittim böyle bir tehlike yok aldirmana da gerek yok