minikcivciv89 gul_dmr kaç kat içerde oldugu için bişey olacagını sanmıyorum bende cok hırpalıyordum yani fazla bastırmasamda pek rahat bırakmıyordum çikolata yiyin hareket etmesi için meyve suyu falan için