gul_dmr geç hissetmek ve cok hissetmemek plesanta ilede alakalıymış plasenta öndeyse hareketi hissetmeye biraz engel oluyormuş hareketler kuvvetlenene kadar benim öndeydi 18 de bir kere hissettim 19 da hiç hissetmedim 20de tek tük hissetmeye başladım bebek kuvvetlenerekten artmaya başladı hissetmelerim yinede kontrole gidin aksatmayın ama şüpheye düşerseniz gidin her ihtimale karşı 🩷