Hatice_00 benimki de 4 gün sonra 7 aylık olucak bir iki gündür başladı aşko benimki de şaşırdım valla, evde hep çıplak ayakla gezdir çok etkisi var bir doktordan duymuştum ayaklarıyla dokuları daha hızlı hissediyorlar diye, bir de ben yürütece koyuyorum ya yoksa evde baş edemiyorum herşeyden sıkılıyor, en azından o biraz idare ediyor ve yoruyor iyi oluyor