2 seneye yakındır evliyiz 5-6 ay denedik baktım olmuyor pcos görünümü var ve adetlerim çok düzensiz, bu sene yıl sonuna kadar deneyelim olmazsa yıl sonu eşimle doktora gitme kararı almıştık ben tabii ki öncesinde gittim gidiyordumda. Olmazsa çatlatma iğnesi,aşılaması, tüp bebeği var bir şekilde olur dedim biraz kilo verme dönemine girdim başka işlerle uğraştım öyle böyle bi 3-4 ay daha geçti 17 ocakta regl oldum 17 şubatta regl olmadım bekledim baya bi on gün hala gelen giden yok zaten yoktur mantığıyla test yaptım baktım negatif ilk defa kendim tarlusal alıp içeyip dedim içtim bi 15 günde öyle geçti baktım gelen giden yok niye gelmiyor bi doktora gideyim dedim 5 haftalık hamile olduğumu öğrendim. Şuan çok şükür 10. haftanın içindeyiz rutin kontrollerinize gidin, akışına bırakıp başka şeylerlere kafa yorun İnşallah en kısa sürede Rabbim nasip eder.