Angora35 zamana bırakmadan olmuyor maalesef, stres oldukça hiç olmuyor. 3,5 sene olsun diye bekledim, doktor doktor gezdim, hiçbir sorun yoktu ama olmadı, 1 dış gebelik geçirdim, sağ tüpüm alındı. Doktorum 6 ay korun dedi, sabırsızlık yapıp 4.ayın sonunda korunmayı bıraktım, yine olmadı 2 ay. Başka bir sağlık sorunum vardı ameliyat olmam gerekiyordu, onu olayım bari sonra 6 ay daha korunurum, kilom da biraz var onu veririm dedim. Ameliyat oldum ve korunmanın 2.ayında korunamadığımız tek gecede, tek tüple gebe kaldım. Tamamen gelişigüzel ve plansız, çünkü vücutta stres yoktu. Akışa bırakmak zor olsa da öğrenmek gerekiyor.